czwartek, 22 marca 2012

You are the only thing that I believe in

Dzisiaj tak średnio, ale cóż. Nie lubię siedzieć na sprawdzianach w ławce zero i chodzi o to, że stresuje się jak nad nami stoi nauczyciel i gapi w kartkę i na ręce. Dzisiaj tak śmiesznie na polskim, w końcu po 3 tygodniach od kiedy omawiamy 'Lalkę' odezwałam się i to dwa razy i dostałam 4 za odpowiedź, huee tak się cieszyłam bo dziś spytała jeszcze 6 osób i każda z nich dostała niedostateczny, a ja czwóreczka no bo "przeczytawszy". Jeden tom ale zawsze coś. I tak skończę tą książke sobie, chociaż jutro jest sprawdzian-arkusz maturalny, mam nadzieję, że będzie coś z pierwszego tomu. Proszę!!! Powiem też, że mam idiotów w klasie którzy wyskoczyli z tekstem, że po co matura, że ich nie obchodzi polski i czytać Lalki nie będą. Spoko, co z tego, że prawie na każdej maturze jest coś z tej książki.Stwierdzili, że sobie to nadrobią. A tam do matury 2,5 roku przed nami pewnie jeszcze z 30-40 lektur, ale oni znajdą czas! I d i o c i . Muszę zrobić zadanie z matematyki, przypomnieć sobie na jutrzejszy polski i no idę na dwór z Radkiem i Dominem :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz