piątek, 30 marca 2012

~Moim bla, bla, bla zarabiam na krzyż.

'Ty zrobiłaś się na bijacz, a ja wbijam się na trampki'.

Rolling in the deep (fall asleep to this). Grr. Chcę już skończyć szkołę, chcę napisać mature z wos-u i geografii. Mam mało czasu, a w 3 klasie trzeba się zdecydować.  Zdaję albo oby dwa, albo jeden z nich. Kurde, pierw chciałam biologie... Nad tym też się (nadal) zastanawiam. No bo chciałam iść na stosunki międzynarodowe (wos-geo,his-wos), albo na rehabilitacje czy jak to się tam zwie (bio), logistyka nie chcę ciągnąć (rozszerzona mata lub podst.geo, ew. biola). A na początku drugiej klasy miałam też ambicje żeby zdawać dwa języki [*] . Może skuszę się na rozszerzenie z polskiego. A! Dodam, że 13 zaczynam kurs wychowawcy, więc jak go zdam (muszę... trochę hajsu kosztował) pierwsze co po 4 klasie na całe wakacje wyjeżdżam z dzieciarnią na obóz/kolonie. Kase którą zarobie (od 600-1000zł za 2 tygodniowy obóz) PRZEZNACZAM NA NAJZAJEBISTSZY APARAT EVER. Shut up (drive to this)!!! No chyba, że pójdę teraz w wakacje do pracy to kupię w tym roku, ale nie widzi mi się praca [*] może coś ciekawego będzie na gumtree. BO NA PEWNO NIE BĘDĘ ROZDAWAĆ ULOTEK -.- .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz