poniedziałek, 27 lutego 2012

Oczywiście miło, dzisiaj poniedziałek.

Nie mam smsów, nie mam z czego zadzwonić. Mam opryszczony ryj, tłusty i włosy też tłuste. Sama jestem tłusta. Zmieniłam szampon do włosów, nie mam 10 jak niektórzy, więc muszę go zużyć. Mam po nim kołtun. Jeden wielki kołtun. Odżywek nie używam bo po odżywkach mam włosy tak oklapnięty i wyglądają jak.... przetłuszczone. Mama do mnie właśnie powiedziała "chuj ci w dupe" oj oj wzruszyłam się. Boże jak ja tej kobiety nie trawię, czasem wzięłabym wielką bryłe hm... lodu i uderzyła w twarz, ale cóż. Co z tego, że ja muszę się tłumaczyć z jej kłamstw, co z tego, że wisi/ukradła mi 500 złoty :* . Nie wiem, szkoda, że rodziny się NIE WYBIERA, na szczęście można wybierać sobie przyjaciół i znajomych. Dziękuję za to! / cdn.


Siedziałam te 1,5 godziny w wannie, szczerze to nic nie robiąc, momentami dolewając ciepłej wody. Rozmyślałam czy napisać pewnej osobie list czy mejla, ale jednak pozostane przy fejsbuku. Chyba sobie łyknę Labofarm i pójdę spać, toż to trzeba jutro wstać i przeżyć katusze w ośrodku dla psychicznych :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz