sobota, 16 lipca 2011

Zawsze się boję. Tak mi przykro i źle mi z tym.

~~

Czy, kurwa, nie wiesz, czego chcesz? Czy, kurwa, nie widzisz, że tak naprawdę w życiu brakuje ci mnie? ” — "Okno za rzeką", Brian Morton

***

Głupi mur, durne słońce, tępe łapanie wiatru w dłonie.Brakuje mi twojego tchu, gdy zastanawiasz się w którą stronę pójść.Jak świat pokazuję jakimi kłamcami jesteśmy.Gdy mówimy jedno a robimy drugie.To trudne; Oderwać się od tego wszystkiego. Znowu przyjdzie wtorek, zaczniesz mi coś opowiadać, a ja dojdę do wniosku, że jestem w niewłaściwym miejscu. Zabierz mnie stąd, zabierz... Proszę.I tak sobie codziennie powtarzam moją modlitwę, choć jestem ateistką... Bo wiesz... Świat mija a wraz nim my. Wszystko przemija.
Mam wizję piękną, nocą mnie męczyło to wszystko. Znowu zaczynam te cholerne 28 dni!
Uda się! Będzie lepiej! Będę lepsza!



~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz