niedziela, 17 lipca 2011

Save The World

~~

Into the streets, we're coming down
We never sleep, Never get tired
Through urban fields, and suburban life

Turn the crowd up now, We'll never back down
Shoot down a skyline, watch it in primetime
Turn up the love now, listen up now, turn up the love

ej wiesz nie lubię house'u, ale kiedy zobaczyłam teledysk to coś we mnie pękło. No.

~~


Tak, tak śniło mi się, że zachorowałam na Bułgarie. Tak, wiem fajna choroba.
Zjadłam nachosy na śniadanie i czuję się pełna. Jest gorąco, ale nie chcę mi się wychodzić z domu.
Jutro na zakupy z Dag, muszę upolować jakieś fajny buty i może jakieś koszulki.
Jimmy będzie u Mateusza *serduszka*, jak ja dawno z nim nie rozmawiałam.
Zmienił się, ja to wiem.



stare zdjęcie z kwietnia czy marca.
Ja, Karo, Dag.
<szkoda,że już tak nie wyglądamy! ; D >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz