niedziela, 1 kwietnia 2012

Helena Beat


Może i jestem ładniejsza, ale może nie lepsza? Wszystko zrozumiałam. Teraz muszę się skupić na sobie. Za tydzień przyjeżdża Bielsko, będzie 'impreza' przy świeczkach. Nie wiem czy wypada zbytnio balować w sobotę, ale nikt nie mówił o tańcach czy śpiewach, więc myślę, że to będzie zwykła posiadówka przy wódeczce. I tak wczoraj wszyscy mówili, że niby święta wylane, a za chwilę, że nie robimy wielkiego szału, bo w niedziele trzeba iść do kościoła i zjeść śniadanie, odwiedzić rodzine i te takie bzdety. Hue, dzisiaj niedziela palmowa jesu, bez palmy :< na szczęście słońce zza oknem. (ja pierdole) wielce hejtuje kościół, ale jak już idą święta to wypada do niego iść co nie? (jestem dziwna) A w sobotę pewnie standardowo z DagDag pójdziemy święcić, tak jak zawsze razerm od podstawówki chodzimy :D Em, nie przepadam i tak za Wielkanocą. A dziś do Forum właśnie z Dag, może będzie coś ciekawego do 'upolowania'. Wątpie. Grr 3 dni szkoły i mamy wolne, bardzo się cieszę ze zmiany planu, ponieważ nie będę mieć przez te 3 dni ani matematyki ani geo, bo mam dopiero w czwartek geo, a mate 2h w czw i piątek... OSZALEJE ALE SPOKO. Jestem ciekawa czy polecą dzisiaj jakieś żarciki no bo Prima Aprilis... Kawa na śniadanie, chleba nawet nie ma, płatki są, brak mleka. A szczerze nie chcę mi się jeść. Brat pewnie będzie spał do 13-14. Też bym tak spała jakbym siedziała do 3:30 na komputerze, a wczoraj grzecznie wróciłam o 22:30 od Dejwida (czemu on mieszka na drugim końcu miasta?) i zjadłam resztki obiadu, wykąpałam się i spać. Pff nareszcie dostałam link do zdjęć które robiłam kiedyś taaaam! Cudownie, nie ma to jak "daj Gosi aparat ona potrafi robić zdjęcia". No spoko lustrzanka w moich łapkach(...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz