niedziela, 8 kwietnia 2012

faded


Potrzebuję zimnego prysznicu. Dziękuję chłopakowi który mnie wczoraj odprowadził, kimkolwiek on był. Pamiętam jak mu mówiłam, że mam chłopaka i się z nim nie umówię. Ogólnie Dominik mnie ładnie sprzedał po pijaku, ale proszę was, kto był tam wczoraj trzeźwy. O 22 impreza się powiększyła, wpadło jeszcze więcej ludzi. Kiełbaski z kominka zawsze spoko, szkoda, że nie jadłam. No i król imprezy kabanos. Boże, zawsze impreza się źle kończy jak jest za dużo wódki. PIJ NIE PIERDOL. Ehe dobrze, że żyję. A piłyśmy z dziewczynami po pół kielona na początku, na początku...Dobra to kicam do wanny, jednak kąpiel.... Muszę odżyć, znowu bieda na telefonie, od razu wczoraj po zakupie karty kupiłam pakiet, zadzwoniłam do Iwa a resztę wydałam na sms do innych sieci. I want to hold your hand, make love again. I need to be near you.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz