poniedziałek, 1 sierpnia 2011

słońce... gdzie ty.

~~
“To dziwne tęsknić, za kimś kogo nie pamiętasz . ”
— Trueblood
~~


Dziś byłam z bratem na zakupach, kupił sobie dwie pary butów,a ja kupiłam sobie spodnie.
Zadowolona jestem. Na dziś nie mam planów, na jutro też. W środę jednak idę z Oll, Kaś, Martyś, a w czwartek z Martyną i Aśką na zdjęcia, w piątek standardowo chlańsko, a w sobotę do Oli P. jadę.
W wtorek jedziemy z Dominikiem do Andzi. Przez to, że kupiłam sobie dzisiaj spodnie zostałam bez pieniędzy... Coś się wykombinuje. Szczerze jestem ciekawa ile mama da mi na wyjazd do Andzi, muszę oszczędzać ;x Tak, od teraz.
wspominki ze szkoły *chlip, chlip* , maj-czerwiec kiedy wszyscy na 25 minutowej wychodzą na dwór<poza szkołę, nie atrium>, chłopcy którzy stawiają piwo, a potem siedzimy i cieszymy się przez resztę lekcji w szkole.
jesteśmy pojebani, adrenalina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz