poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Sweetheart

 ~~
Doświadczenie - nazwa jaką nadajemy naszym błędom.
— Oscar Wilde
~~

Siema! Jutro już do Andzi, moje kolano powiedzmy, że DZIAŁA. Pociąg o 7:48 alleluja!
O 13:20 powinniśmy być na miejscu, wracamy w piątek. <ok> W weekend przyjeżdżają koledzy z Bielska do Dawida, to się pewnie zobaczymy. Dzisiaj idę z Dag, dwa tygodnie się z nią nie widziałam :< , jestem ciekawa jak teraz wygląda bo zmieniała całą szafę czyli styl. 
Em, zjadłam gruszkę mm papi i płatki z mlekiem i jestem mega pełna!
DZIZ chciałabym wiedzieć ile i co trzeba spakować na 3-4 dni, znowu pewnie wezmę nie potrzebne ubrania. UHM. Ponoć w Rzeszowie pada, no a ja tak bardzo chciałam pobiegać w krótkich spodenkach -.- pierwsze wakacje w które jestem minimalnie opalona, to i tak dupa blada bo pogoda do dupy. ALE WAKACJE. 
Co do mojego, dzisiejszego snu, to znałam Justina Biebera, a wiem czemu mi się śnił, bo wczoraj praktycznie cały dzień z Kamilem i Danielem ogarnialiśmy NEXT 2 U, a tam w feacie jest Bieber, no spoko! Oni to opanowali na gitarach, ja wokalnie <czyt.umiem tekst>.  Nienawidzę Justina Biebera, ale tam mi wyjątkowo NIE PRZESZKADZA. UCH.
Gliwice, sie wie <3

1 komentarz: