niedziela, 21 sierpnia 2011

niggas in paris.

~~
Zobacz we mnie człowieka
Ja na litość nie czekam
Tak jak Ty, jestem i przemijam
Zobacz we mnie człowieka
Zobacz, uwierz - nie zwlekaj
Bądźmy razem w tej podróży
Ty i ja
~~

Ha, wczoraj dobry dzień! Dobry dzień! Radio helou, helou. OK. 
Siedzieliśmy jednak u Dominika pierw obejrzeliśmy jakiś durny-śmieszny film "Zabójcze krzesło" - to był horror. Potem zaatakowałam Radka krzesłem, spoko.
Zjadłam Dominikowi ciasto, nie wiem co to było za ciasto, ważne, że dobre i słodkie.
Potem zaczęliśmy oglądać film "Teeth" - 3-4 raz to oglądałam, więc wkurwiałam ich zdradzając co się za moment stanie. Ha! Dziś napiszę do tych frajerów bo ładna pogoda, więc zakazane kisić się w domu.
A i wczoraj zjadłam roladę, która była surowa, potem wielkie zdziwienie czemu brzuch mnie boli. A dziś rano dostałam opierdol i mama stwierdziła, że dziś DLA MNIE obiadu nie ma. OK.
Zostawiła 20zł, ale nie chcę mi się już jeść bo właśnie pochłonęłam tosty i jogurt, no i w nocy zjadłam jeszcze m&m i pianki, a tych pianek JEST TYLE, więc właśnie je dalej konsumuje. :> 
DOBRA MOŻE SPAGHETTI ZROBIĘ.
Od jutra ćwiczenia i dieta, więc dzisiaj ostatni dzień szaleństwa! Do 18.09 - 4 tygodnie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz