niedziela, 22 grudnia 2013

Fuck'em all

Niedziela dzień cwela; wczoraj spoko, wieczorem pojechałam z Przemkiem do Europy Centralnej, po jakieś tam drobiazgi dla brata no i siostry... Przemkowi też przy okazji kupiłam, on mi też, ta niespodzianki! Wieczór spędziłam oczywiście gapiąc się w Wiktorie i nawet nie wiem kiedy zasnęłam w łóżku i obudziłam się dziś bardzo wcześnie. Obijałam sie do południa, potem pomagałam mamie, pokazała mi sie jak trzymać i karmić niemowlę, bo zostaję z nią w wtorek na 3 godziny, AAA! Ugotowałam obiad, trochę posprzątałam; brat pojechał do Wrocławia... JAK JA MU ZAZDROSZCZĘ, pomijając to, że w poniedziałek był w Palmiarni, a w wtorek w Krakowie, ale cóż, ten to ma dobrze! A jutro cały dzień z Dag, umówiłyśmy się na szoping, no i mamy prezenty dla siebie, jestem bardzo ciekawa co mi kupiła, awwwwww.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz