poniedziałek, 17 października 2011

i tak cie 6 liter.

~~
To niezwykłe, jak można kłamać, przyznając sobie rację.
~~

Kop w dupę wszystkim nauczycielom! Jutro dwa sprawdziany + trzy kartkówki. Bardzo kurde zabawne, bardzo. Cały tydzień zawalony tak, że szok. A w środę będę płakać na kartkówce z matematyki, totalnie się nie skupiałam na bieżących tematach. Totalnie. Fajnie, że się wszyscy kochamy i szanujemy, ale taka gejówa przez Dominika z klasy się zrobiła, że to mało! Dziwię się, że jeszcze w pierdol nie dostał. Jak nie znałam żadnego geja to heeeej hooo wszystkich szanowałam, ale od 1,5 roku. OH SHIT. Choć Ankę lesbijkę lubię i szanuję... dziwnie się dziś do mnie uśmiechała... wiecie! Teraz wolałabym siedzieć i oglądać seriale z Marcinem, ale spoko potem ledwo wstaję do szkoły i to przeze mnie "NIEEEEEEEEEEEE IDŹ"... mija godzina.... "NIEEEEEEE IDŹ" <00:00 idzie> . <ok> Budzik 6:30 - JUUUUUUUUUUUUŻ? Spokojnie, teraz się dowiedziałam, że na jutro scena II z Dziadów i jakieś opracowanko rozmowy Doktora z Senatorem <patrzy na plan lekcji> O polski jest na 5 lekcji idealnie, po 3 jest 25 minutowa przerwa... NO TO... Luuudzie wybaczcie tym razem ja coś od was spiszę. BUZIACZKI, idę ogarniać SYSTEMY LOLOLOLOLOOOGISTYCZNE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz