niedziela, 9 października 2011

boy like u

~~
Przeszło mi to do ciebie.
~~

Głupie sny, bardzo głupie. Goniący mnie i paczkę moich dziewczyn gwałciciel. Nie było fajnie.Tym bardziej, że potem każda pobiegła w inną stronę, ale okay zgubiliśmy go. Serio, to był dziwny sen, tak cholernie się bałam. O 2 w nocy przebudziłam się, poszłam do kuchni i zjadłam banana. Powroty wieczorami są coraz zimniejsze... Wczoraj jak wracałam z Willi około 23 myślałam, że zamarznę, niby to tylko 5 minut od mojego domu. Ach. Zapowiada się nie zły tydzień, muszę iść zaraz kończyć projekt firmy na gospodarkę, czeka mnie kończenie wypełniania papierów i podobno jutro jest kartkówka z notatek. Na polskim czeka nas sprawdzian z Sonetów Mickiewicza, a we wtorek sprawdzian z projektu na transporcie, w przelocie pytanie z fizyki, geografii i angielskiego i kartkówka z matematyki. To co kocham najbardziej. Chcę mi się piiić... Żeby w domu nic do picia nie było?! Dobra biedronka jest tuż za rogiem... Ale nie chcę mi się do niej iść... Ireeeek.... 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz