środa, 28 września 2011

Murder to Excellence

~~
Leżałem w ubraniu na łóżku i myślałem o tym, że stoją tu różne meble, leżą książki, wiszą obrazy, ale to wszystko nie ma sensu. Ja też tu leżę i też nie mam sensu.
~~

Powiem wam,że nawet ściąg mi się nie chcę robić... I to, że wszyscy mnie wkurwiają, matko ogarnijcie się. Nie chcę mi się słuchać ich pierdolenia, niech każdy robi co chcę, nie psujcie mi humoru, który trwa ho ho, tak wiem dla was zbyt długo.
Chcę piątek,sobotę też chcę, mam wylane na wszystko w koło.
Liczą się tylko moi przyjaciele, solenizantka i Marcin. Reszta może być... Albo nawet nie, są mi obojętni. Dzisiaj jak mi mój brat da zadzwonić do mojego boja to może jakiś trip w koło Soś wieczorem, ale pierw powinnam zrobić ściągi... COŚ JESZCZE POWINNAM?


Ogarnij się kobieto. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz